Surdegsbröd, pizza, pasta och söta bröd




Ja, nu är ju detta en Hälsoblogg. Men jag kan inte låta bli att tippsa om min absoluta favorit, när det kommer till bakböcker. Hon är den okrönte drottningen av bakverk, jag talar såklart om Leila Lindholm.

Hennes nya bok One more slice, är äntligen här!

Leila en djupdykning i hur man bakar sitt eget surdegsbröd, gör hembakad pizza och man lär sig göra sin egen pasta från grunden. Dessutom är det mängder av smarriga recept i kapitel som pannkakor & våfflor, say cheesecake, brownies & blondies, boulangerie och american pie.

Precis som i förra boken är det genomgående grundrecept som enkelt förvandlas till många olika smakvarianter. Så det är lätt att hitta sina egna favoriter.

Du hittar den för ca 200 kr i nätbokhandeln.

Denna kommer definitivt att få en plats i min kokbokshylla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0