Fullt ös på hjul




Den största frihet jag känner till, är att på sommaren få snöra på sig ett par inlines och bara susa fram över asfalten med vinden i håret.

Att mina trogna K2 inlines har givit upp, måste jag nog inse vid det här laget. Så jag är nu ute på jakt efter ett par nya vänner att spändera mina tränings timmar med.

Hittade detta erbjudande på Staduims hemsida och kände att jag vill dela med mig av detta till er. Jag kan ju inte vara ensam om att leta inlines? eller? Komentera gärna och ge tips på era erfarenheter av inlines.

Priset på denna modell är 899kr med med stadium card får du dem för 699kr.


Kommentarer
Postat av: Lesly

Ja inlines är bland det roligaste på sommarn. Jag köpte ett par K2 på intersport för två år sen. Får plocka fram dem och se ifall dem håller i sommar också :)Annars var dem gråblåa väldigt nice!



Ha en bra dag!

2010-05-24 @ 11:17:08
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0