Dove - Visible Care duschcrèam




Reklamen säger att du ska få en helt ny upplevelse i duschen, att denna duschcrèam skall vara något utöver det vanliga. Så jag och många med mig tänkte såklart samma sak, "Jag måste prova på detta!", jag menar hur revlutionerande kan en duschcrèam vara?

Mycket! Skulle det visa sig att svaret blev. För den här produkten har fått flytta in i min duschhylla och den kommer att få förlängt hyreskontrakt. Konsistensen på den är som att applicera balsam i duschform, löddret är supermjukt och härligt och känslan är överhuvudtaget behaglig. Stort plus till att den fungerar på känslig hy, genom att de har doserat parfymen i lagom mängd.

Finns i två olika varianter, Renewing - som är för normal hud och ger näring och vådar, Softening - som är för torr hud och mjukar upp samt minskar torra fläckar.

Pris ca 27 kr i butik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0