Vandra med Haglöfs





Om några veckor är det dags för mig och min pojkvän att bestiga Nordtoppen. Äntligen (!!) ...känner jag, då jag väntat lääänge på att få uppleva detta äventyr.

Så nu är det lite sista shopping och utrustning som jag behöver kompletera min vildmarksgarderob med.

Haglöfs har flera modeller av slitstarka vandringsbyxor, sköna skor och ryggsäckar. Så jag tänkte passa på att tipsa er läsare om några modeller som jag tittat på.

Mid Trail Knee Pant är en vandringsbyxa i trekvartsmodell som finns i både herr- och dammodell. 
Mid Q Trail Knee Pant»
Mid Trail Knee Pant»

Lim 35» är en ultralätt ryggsäck som passar perfekt för dagsturer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0