Ekologisk hårvård på Kungsholmen



Igår sprang jag en massa ärenden genom jobbet, ett av dem var till Kungsholmstorg. På vägen ditt så kastade jag en blick åt vänster när jag kom upp från t-banestationen. Vad min blick landade på? Ecohair.

Så jag var ju bara tvungen att smita in 2 sek för att prata lite med dem och för att få se hur deras salong såg ut. Ni som läser min blogg vet att indiskt, lotusblommor, buddha och te, är min melodi. Så bara av att komma in genom dörren och få andas ut, gav mig ny energi.

För stämmningen inne på salongen var verkligen lugn och harmonisk och stadens höga volym dämpades när dörren bakom mig gick igen. Natur, trä och en blandning av turkost, brunt, lila, orange och vitt tillsammans med en härlig mix av "vanlig" frisörsalong.

Dessutom så träffade jag på en till bloggare, närmare bestämt Sveriges Spa-Drottning nr 1, Heidi Rovén - du finner hennes blogg här

Just nu får du 100 kr rabatt på din första behandling som ny kund hos Ecohair. Dessutom säljer dom mitt absoluta favoritmärke, Dermanord. Stort plus! Absolut ett ställe att ha med i listan över Smultronställen i Stockholm.

För mer information ecohair.se

Bild: ecohair


Kommentarer
Postat av: Lesly

åhh det stället låter ju fantastiskt. Och var roligt att träffa Heidi R :) Dermanord är bäst ;)

2010-02-25 @ 10:39:50
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: helene

grym blogg!! gå gärna in och ställ en fråga på min blogg, har frågestund just nu :) ha en bra dag! kram

2010-02-25 @ 11:35:21
URL: http://maljadeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0