Vardagslyx på flaska

Ett säkert kort på vardagslyx är The Body Shops produkter. Idag när jag var inne i stan så gick jag in för att få en stunds avkoppling... Ja, faktiskt, för det är verkligen avkoppling att gå inne i butiken och testa, dofta och bara uppleva produkterna. Som Spa-människa så är jag såklart extra nördig när det kommer till produkter, förpackningar och innehåll och kan såklart inte gå ut ifrån dessa butiker utan en påsa med något litet bara...

Så vad blev det idag? Jo en duschgel, från serien kokosnöt. Helt underbr doft som får en att känna sig som en tropiskdrottning under och efter duschen. Skulle man kunna trucka på en "Gilla" knapp i butiken skulle den få flest klick av mig!

Priset ligger runt 100-lappen för en flaska på 250 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0