Qi elements




Qi elements - den ledande leverantören av kosttillskott baserade på kinesiska örter - lanserar nu en komplett produktserie för inre balans.

De sju kostillskotten bygger på den mångtusenåriga kinesiska traditionen av att eftersträva inre balans i kropp och sinne.

Målsättningen inom kinesisk medicin är att uppnå energibalans, och detta görs genom att först förstå om en individ har överskott eller underskott av energi.

Sedan behandlas underskottet eller överskottet med de örter och behandlingsmetoder som passar bäst. 

Mer information - HÄR.

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag funderar på att gå på spa-programmet i Örebro men undrar vad en spa-konsulent är och vad dess arbetsuppgifter är.

Tack för svar



MVH

Sara

2009-11-01 @ 17:20:11
Postat av: Linda - Hälsoblogg

Hej Sara!



Som Spa-Konsulent kan du arbeta med allt från Företagshälsovård till Spa-anläggningar.



Det är en bred utbildning med lite om mycket. Det gäller att ha fokus genom hela utbildningen och verkligen känna efter vad man själv vill.



Alltså varför just du vill jobba med hälsa.



Då Utbildningen behandlar både öst och väst perspektiv på hälsa. Får du en bred grund att stå på.



Själv valde jag att jobba på Spa de första åren efter min utbildning. För att nu läsa vidare till Personlig Tränare.



Hoppas att detta kan hjälpa dig lite :)

Om du har mer frågor är det bara att skicka över ett mail.



Mina kontakt uppgifter finns om du klickar på bilden där uppe i marginalen.



MVH

Linda

2009-11-04 @ 14:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0