Veckans Träningsprofil - Therese Schartman - V.14



Namn: Therese Schartman
Ålder: 26
Bor: I fantastiska Karlstad
Gör: Utbildad spa-konsulent, men jobbar nu som personlig assistent. 

 Min träning

Jag varierar gärna styrka och kondition för att få ut så mycket som möjligt. Blir oftast gym 2 ggr/vecka och sen nåt pass som är mer konditionsinriktat. Kan inte träna lugnt, det är fullt ös varje pass, det ska kännas vad man gjort.


Vad jag helst tränar

Spinning för att man blir så himla slutkörd och skön i kroppen efteråt!


Värsta träningsminne

Ett stenhårt boxpass när jag hade varit sjuk ganska länge och inte hade tränat på flera veckor... Då fick jag faktiskt avbryta passet för att det inte gick att fortsätta.


Bästa träningsminne

Alldeles nyligen under ett pass inne på gymmet när jag nådde en magisk gräns för mig som jag drömt om länge! Kändes så himla fantastiskt!


Mitt bästa må bra tips

Ge dig själv positiv uppmuntran! Det gör mycket mer än man kan tro! Påminn dig själv om alla positiva sidor du har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0