Veckans Träningsprofil - Jonas Arvidsson - V. 13




Namn: Jonas Arvidsson
Ålder: 27 år
Bor: Stockholm
Gör: Jobbar på särskola för autistiska elever.
 

Min träning
Föredrar att på ett eller annat sätt träna i naturen med paddel i hand, skidor under fötterna eller till fots. Annars fungerar även gym/hall.


Vad jag tränar helst
Skidor på vintern (Har åkt 5 vasalopp), gym året runt och löpning sommartid. Spelar en då och då en racketsport med kompis och så den årliga förmatchen i fotboll innan Kisapokalen.


Värsta träningsminne

Vasaloppet, det är riktigt jobbigt när man åker. Det är ju inte direkt så att man åker och njuter (nja lite då).


Bästa träningsminne

Men i efterhand när man tänker tillbaka på vasaloppet så minns man bara den trevliga stämningen runt spåret och hur fint det var. Jag försöker att göra varje träningstillfället till det bästa.


Mitt bästa må bra tips

Hälsa kommer inifrån, först själen sedan kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0