Två flugor i en smäll

   


Jag har tipsat i ett tidigare inlägg om Paulúns bok - Shoppingguiden. Boken som betygsätter
allt från frukt- och grönsaksdisken till frysdisken med färdigmat. Men även lär dig vad alla konstiga beteckningar och ord som står i innehållsförteckningen  egentligen betyder.

Just nu får du boken helt gratis, när du köper en av Paulúns müsliblandningar som finns i 4 olika smaker.
Min personliga favorit är Äpple & Kanel den är riktigt god med vaniljyoghurt.

En riktigt god och nyttig müsli plus en riktigt bra och användbar bok! Kan inte bli annat än tummen upp!

Mer information om Paulún och hans produktet hittar du på
http://produkter.pauluns.se/

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag köpte den där boken för längesen, riktigt intresant bok. Men jag kan tipsa om AXAs dinkelmusli. Härligt god och nyttig, lägg till valfria frukter eller russin och man har en stadig frukost. :)

2009-03-25 @ 16:28:21
URL: http://obiefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0