Träning + Musik


Vad vore träningspassen utan musik?


Jag har precis kommit igång med löpningen för säsongen, var ute på pass nummer fyra idag. Det är helt otroligt vad musik kan peppa, man springer snabbare, längre och i gymmet så kan musiken få en att känna sig som hulken.

Här kommer några favoriter ur min playlist, som finns i min Mp3 på mina löprundor. Dessa låtar ger mig underbar energi och jag hoppas att de även kan hjälpa dig. Kanske att pressa dom där extra 100 meterna eller varför inte en extra kilometer?!


Löpning - Playlist

Eric Pryds - Pjanoo (clubmix)

Disturbed - Stupified

Armin van Buuren - Going wrong

Chris Brown - Forever

Chris Brown - Dreamer

Darin - Everything your´e not

Danny - Turn off the sound

Kat De Luna - Wine up

Christina Aguilera - Keeps getting better (Baby jones radio edit remix)


Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0