Min müsli



Min müsli är precis som det låter, din alldeles egen müsliblandning. Här kan du sätta ihop din egen unika müsli utifrån ett stort antal ingredienser, alla biodynamiska eller ekologiska. Dom packar müslin åt dig och skickar den hem till dig med posten.

Höjden av lathet eller en rolig grej? En av mina kompisar har i alla fall beställt en blandning. Så jag håller er uppdaterade på vad hon tyckte om detta "påhitt" längre fram.

Men sidan är inbjudande och lätt att navigera sig på. Även om man inte vill beställa från sidan, så får man inspiration till att göra en egen müsliblandning hemma, av det man har i skafferiet, eller gå och köpa ingridienserna och sedan blanda själv.

Just den här sidan är det Saltåkvarn som står för. Men Risenta har i princip samma idé, med skillnaden att du kan blanada själv på Ica. Som lösviktsgodis, men istället för gelegrodor o lakritsbåtar, så skopar du i havregryn, quinoapuffar, nötter och frukt. Allt efter tycke och smak.

För att beställa din egen blandning från Saltåkvarn
http://www.minmusli.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0