Mighty greens


Jaha, då finns det ingen återvändo. När man har en Näringsterapeut som bästa vän så kan man inte fuska. Jag har varit skeptisk till den här produkten länge.. Med associationer till sommarsemester på öland (alger och hav), så är inte denna produkt lika inbjudande som en smoothie med banan o blåbär. De spelar ingen roll vad den "lovar", de är fortfarande grönt pulver som luktar alger...

Men den ska tydligen vara super bra! Man ska kunna blanda detta gröna pulver med juice, frukt och bär, som ska ge den en godare smak. Så vi får se, det kan ju inte bli sämre i alla fall.

Inte för att jag mår dåligt just nu, nej nej, men jag vill gärna ha ett kosttillskott som man vet är bra och som gör att man fyller dagsbehovet och gärna med nägon plus effekt. 


Mighty Greens är en näringstät dryck som innehåller koncentrerade källor med vitaminer, organiska mineraler, essentiella aminosyror, enzymer, coenzymer, cellsalter, örtextrakt, botaniska extrakt samt lösliga och olösliga växtfibrer. Allt detta från näringsrika livsmedel. Innehåller bla vetegräs, spirulina, korngräs mm.

Dosering
1 msk Mighty Greens blandas i 2-4 dl vatten eller juice och intas en till tre gånger dagligen eller enligt rekommendation. 


Ja, vad säger man,  wish me luck! Jag kommer hålla er uppdatera er om hur de går och hur jag känner mig.


Mer information hittar du på
http://www.alpha-plus.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0