Handkräm som verkligen fungerar

Här kommer ett tips på en handkräm som jag själv har testat, tro mig, jag har testat en rad olika efter mina år som Spa-terapuet. Allt från dyra lyxmärken till billiga krämer som man kan hitta på ica. Många gånger besviken på en lyxprodukt som inte håller vad den lovar. Men nu har jag hittat ett guldkorn som jag vill dela med mig av. Som är väldigt dryg och dessutom håller vad den lovar till ett bra pris.

Hand och Fot Crème Honung

Innehåller honung, olivolja, karitésmör, mandelolja och jordnötsolja. Motverkar torrhet, hudsprickor, narighet, förtjockad hud och hudirritationer.

Denna kräm har jag använt till mina stackars vintermisshandlade händer den senaste veckan. Den ger inte bara den där mjuka smidiga känslan direkt när man smörjer in händerna. Den håller hela dagen och ger inte den där oljiga känslan när du tvättar händerna. Oljorna och karitésmöret går in på djupet i huden och hjälper innifrån och ut. Den lägger sig alltså inte som ett lock som "rinner av varje gång" man tvättar händerna och bidrar till att man måste smörja in händerna på nytt. Nä, den här produkten har företaget BiOliv verkligen lyckats med! 

Ett stort plus för den underbara honungsdoften. Naturlig och inte syntetisk!

Pris ca 99 kr i hälsokostbutikerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0