En film om att leva här och nu



När jag surfade runt på lite filmsidor idag, så hittade jag den här filmen. Jag brukar ju inte skriva om film, men denna fick mig att stanna upp och läsa lite mer. Helt klart en film som jag vill se i alla fall.

En verklighetsbaserad film där Dan Millman en ung och lovande gymnast, vars livs slåss i spillror när råkar ut för en olycka. Trots att han knappt kan gå längre är han fast besluten att inte ge upp sin karriär. Han möter en främling som får honom att inse vikten av att fokusera på nuet.


"En imponerande och enastående film som tar dig med på en resa utanför ditt medvetande och in i ögonblicket här och nu. Se den och låt dig transformeras."
- Eckhart Tolle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0