Boktips!

Hur går det egetnligen med träningen?
Du kanske gjorde en rivstart i Januari etter julbordet och nyårsmaten. Men vart är motivationen nu?


Börjar du kanske hitta ursäkter för att slippa gå till gymmet? Snöovärder, minusgrader, bra tv serier som du bara måste se! Känner du igen dig?

Som ett ljus i mörkret finns Blossom Tainton Lindquist, med böckerna



- Tolv veckor till toppform -





- Ny Kraft med Blossom-



Dessa böcker ger en underbart motivationsboost!

Den första boken ger handfasta tips o råd om hur du på ett enkelt sätt kommer igång. Men även hur du fortsätter att hålla motivationen uppe.

Den andra boken är en underbar bok. Jag streckläste den. från pärm till pärm, samma dag som jag fick den. Här finns allt från träningstips till kost råd och motivationshöjare. Här finns även Fitness Yogan presenterad.

Båda böckerna har underbara bilder som inspirerar och ger en energiboost!

För mer information http://www.bokfynd.nu


Enjoy!

Kommentarer
Postat av: B

Nu har jag frågestund i min blogg! Kika gärna in och ställ en fråga! Kram :)

2009-03-08 @ 15:09:40
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0