Akademibokhandeln + Matallergi = Tummen ner



Nu tänker jag rikta skarp kritik mot Akademibokhandeln.

På bilden ovan ser ni ALLA böcker om matallergi som fanns i bokhyllan på Akademibokhandeln i Uppsala i torsdags...

Skamligt?

Ett så pass stort företag borde ha mer böcker om just matallergi. Just intolerans mot gluten,soja och laktos, är väldigt vanligt att människor har idag. Så varför finns det inte ett större utbud?!

Många handlar visserligen böcker över nätet idag... men jag och många andra med mig, vill fortfarande gå till en bokhandel och "känna" på böckerna. Bläddra och se om de verkligen är så bra som "beskrivningen" på nätbokhandlarnas hemsidor.

Nä, skärpning Akademibokhandeln! 

(Jag ska kolla upp hur det ligger till med Bokia också... så att det blir en rättvis bedömning... kan de vara så att det är generellt? Har Bokia lika dåligt utbud dom med?!)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, vilken trevlig blogg du har - glad att jag hittat hit.



Lite nyfiken, finns det fler böcker om matallergi i tryck just nu??

(jag tyckte att det såg ut att vara många jag :-) )



MVH Lisa

2010-09-07 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0