Veckans Träningsprofil - Sofia Dahlqvist




Namn: Sofia Dahlqvist
Ålder: 18 år
Bor: Sandviken
Gör: Pluggar på gymnasiet
 

Min träning
Jag tränar så ofta som jag hinner med. Det brukar oftast bli ungefär 4 gånger i veckan. Jag tränar Jazzdans 1 gång, och löpning blandat med styrketräning 3 gånger i veckan.


Vad jag helst tränar
Dans och löpning.


Värsta träningsminne

För 2 år sedan när jag sprang 3 km med 53 i blodvärde (normalvärdet är 110 hos friskapersoner. Hälsobloggs anm.). Jag undrade varför jag inte orkade något och varför det gick så tungt, en vecka senare svimmade jag och blev inlagd på sjukhus p g a för lågt blodvärde.


Bästa träningsminne

När jag klarade av att springa 15 km för några veckor sedan, det var underbart!


Mitt bästa må bra tips
Kom ihåg att om det går tungt, var envis! Det går bara du vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0