Det perfekta brödet - Pauluns





Ett bröd med en kombination av nyttigheter, med surdeg och fibrer. Enkelt att baka och lika nyttigt som det är gott!


- Inget socker eller härdat fett tillsatt

- Fiberrikt

- Saltat med mineralsalt

- Innehåller surdeg


Det brödet innehåller hela korn, surdeg och har en hög fiberhalt. Det är dessutom smaksatt med mineralsalt (kaliumklorid) istället för vanligt salt (natriumklorid), helt enligt Livsmedelsverkets rekommendationer.

Brödet innehåller också nyttiga fetter från linfrö och rapsolja. Självklart innehåller det inte tillsatt socker, härdat fett eller andra onödiga tillsatser.


Kommentarer
Postat av: Susanne

En ny livsstil var ordet jag sökte för ett patr veckor sedan när jag låste mig på bloggandet! Min kom på ordet samma kväll!



Din blogg verkar väldigt bra, har haft den som favorit ett tag & tog mig tid att läsa lite!

/Susanne

2009-12-05 @ 09:38:01
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0