Veckans Träningsprofil - Therese Pettersson - V.15




Namn: Therese Pettersson
Ålder: 25
Bor: Linköping
Gör: Receptionist samt instruktör på Feelgood i Linköping
 

Min träning
Mina träningsvanor har varierat mycket genom åren och jag är någon av en periodare när det gäller träning och olika träningsformer. Men de senaste åren har jag nog hittat rätt. Jag är helt frälst i gruppträning i de allra flesta former. Det har utvecklats till en skön vana som jag gärna prioriterar, försöker göra något varje dag. Allt från en promenad till en riktigt svettigt boxpass. Jag sover bättre och mår allmänt mycket bättre också!


Vad jag helst tränar
Det blir mest gruppträning som step, box och bodypump. Älskar bodypump!


Värsta träningsminne
När jag inte orkade någonting, alls, och bara hade ont i magen, fick ge upp och gå hem. Det var på ett roligt steppass så det kändes surt.



Bästa träningsminnen
Räknas mitt dykarcert? För det var en helt otrolig upplevelse! Annars måste det vara ett träningspass där allt känns helt rätt och energin är på topp. Tekniken sitter, man känner sig urstark och har mycket energi!



Mitt bästa må bra tips
Lyssna på kroppen och gubben i magen. Sov mycket, ät för att du mår bra av det och försök att inte stressa. Livet är det som passerar när man är för upptagen med annat, ta vara på små stunder och lev i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0