Tummen upp för Kicks!



När jag bläddrade igenom Kicks Magazine 1/09, blev jag glatt överraskad!

Du kan numera köpa id bareMinerals på utvalda Kicksbutiker.

id bareMinerals är en komplett makeupserie baserad på 100% naturliga mineraler. Större delen av produktsortimentet är helt fritt från konserveringsmedel, parfym och konsistensgivare, mineralolja, syntetiska färgämnen och andra kemiska ingredienser som kan ge känslig hud eller täppa igen porerna. 


Jag har själv använt id bareMinerals sedan september förra året, då jag blev rekommenderad detta av min hudterapuet.

Min hy är väldigt känslig och jag får alltid utslag av alla olika typer av make up. Men id bareMinerals har hjälpt min hy att läka vilket jag är väldigt tacksam och glad över.

Så om du som jag, har givit upp sökandet efter make up som inte ger dig utslag. Prova id bareMinerals! Ge det ett försök, det är värt varenda krona!


Ett tips är att köpa startkitet som finns på bild här ovan, då får du med allt du behöver för att komma igång. Kitet innehåller följande;

 2 Spf 15 Foundations, I Mineral Veil löspuder, 1 Warmth All-over Face Color, 3 borstar samt Skin rev-er Upper som är en vitaminspäckad primer som ger ett jämnare underlag till makeupen. En instruktions-DVD medföljer.




Du hittar id bareMinerals i följande butiker

Stockholm: Kista, Drottninggatan 60, Mörby, Fleminggatan, Forum Nacka,
Sergelstorg, Fältöversten, Hamngatan, Ringen, Upplands Väsby.


Övriga städer: Linden/Norrköping, Uppsala Forum, Eskilstuna, Kungsmässan, Nordstan,
Avenyn, Backaplan, V Frölunda, A6 Jönköping, Partille, Kalmar, Umeå, Östersund, Birsta
Falun,  Mobilia, Hansagallerian, Södra Förstadsgatan, Lund, Bruksgatan/Helsingborg, Gallerian Leo Linköping.



Kommentarer
Postat av: Carro

Finns inte I.d BareMineral i Gävle? :( Jag skulle behöva gå över till den serien. Hur mycket kostar start-kitet?

2009-04-02 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0