Nova Park

   

Ett Spa som du bara måste uppleva, är Nova Park!

Med en spa- & upplevelseanläggning som de kallar för Water Lounge, så tar det Spa-anläggningarna till en helt annan  nivå!

En sjöliknande pool är hjärtat i anläggningen, en ångbastu klädd i mosaik och jaccuzzi. Det finns många guldkorn att plocka för att beskriva Nova Park, men den fem meter höga öppna spisen är något som bara måste nämnas. 

Förutom Water Loungen så erbjuder de spa-behandlingar för konferensgrupper vid förfrågan. Dessa måste dock förbokas och gäller vid mindre gruppstorlekar upp till 20 personer.

För att höja upplevelsen ytterligare för sina gäster finns även en isbar där man kan ta en kylig drink före maten.

Ett tips för alla företagare, spakonferens! Hos Nova Park kan ni genomföra konferensen i badrock.

Mer information
http://www.novaparkkonferens.se/

Kommentarer
Postat av: Heidi Rovén

Åh! Jag var på väg just till Nova Park idag faktiskt, men när jag fick veta att de hade utbildning och därför inte erbjöd behandlingar så bestämde jag mig för att avvakta. Vill ju testa allt så jag får helheten när jag väl åker dit :-) När det väl blir av kommer jag absolut berätta om mina upplevelser på min blogg också...(www.spabanken.se)

2009-04-02 @ 23:18:45
URL: http://www.spabanken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0