Veckans träningsprofil - Linda Dahlqvist - V.16



Namn: Linda Dahlqvist
Ålder: 25
Bor: Gävle
Gör: Pluggar / Driver Hälsoblogg.com
 

Min träning
Just nu är det fokus på löpträning inför vårruset den 18 maj i Gävle. Men annars blir det mycket gruppträning som Box, Afro, Spinning och Pump.  På sommaren blir det även mycket MTB, finns nog inget bättre än att sitta på cykeln en solig sommardag!


Vad jag helst tränar
Box är det som ligger mig varmast om hjärtat. Massor med energi och glädje. Jag är även instruktör i box så jag trivs på "båda sidor". Man kan inte ha tråkigt på ett boxpass!


Värsta träningsminne

När jag var på utbildning för att bli Spinninginstruktör. Viljan fanns där men min kropp tyckte något annat. Så jag fick avbryta sista passet. Tur bara att jag blev godkänd ändå och idag mår kroppen bra.


Bästa träningsminne

Ett av mina senaste löparpass, för då kändes det som att jag hade kunnat fortsätta flera km till. Underbar dag med sol och fågelkvitter plus att det var det första passet där det räckte med att ha löptights och linne med en vindtät jacka över. Frihetskänsla!


Mitt bästa må bra tips
Lyssna på kroppen! Hitta din träningsform, prova dig fram och var inte rädd för att testa något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0